torsdag 27. oktober 2011

En hage i emming

Som jeg har skrevet om tidligere, har mye av sommeren 
gått med til å arbeide med utearealet, 
og nå tenkte jeg å vise litt bilder fra den kommende hagen vår. 
HM har raket, gjødslet og sådd så det har eksistert et strengt forbud 
mot å bevege seg oppover tomta, både for to- og firbeinte. 
Det har altså ikke vært bare bare å stikke seg opp og få tatt bilder, 
men her om dagen snodde jeg meg opp ved hjelp av nabotomta og litt steiner. 
Viser også bilder fra arbeidet, og underveis i spiringa.


Tomta var nærmest borte i høyt ugress.

Flaggstanga ble flyttet til en mer egnet plass.

Der er den godt forankret.. :)

Grøft mellom tomtene som drenerer godt,
og planering sånn at vi får et skikkelig plenområde.

Vår dyktige arbeidsmaur hjelper gjerne.

Det meste av busker på tomta måtte bøte med livet,
bare denne syrinbusken (dog noe redusert) fikk stå igjen.

Det nydelige berget vårt graves frem.

Det spirer og gror.

Nydelig bergplass, og tykt, grønt gress.

Gleder meg allerede til neste sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar