onsdag 18. januar 2012

Loftstua er ferdig!

Endelig!!!!
Før jul så det ut til at vi skulle bli ferdig, 
så jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle publisere nytt innlegg 
før innlegget kunne handle om ei ferdigstilt loftstue. 
I kjent stil, og trolig i tråd med de aller fleste oppussingsprosjekt, 
tok også dette litt mer tid enn ønsket. 
Det bryr jeg meg veldig lite om i hverdagen, 
og i hvert fall ikke i dag når jeg kan vise frem bilder 
etter at jeg har vasket over for andre gang. 
Bildene yter ikke helt rettferdighet til rommet, 
for det ser kanskje litt mindre ut enn det i virkeligheten er, 
men jeg var så utålmodig at dette får være første presentasjon..

Litt i overkant av 20 kvm, 
ei nydelig ekstrastue for koselige familiestunder.

Gulvet ser litt lyst ut her, men det er Tundra laminat fra IKEA, 
og jeg mener fargen heter noe sånt som antikk.
Tror det kommer til å passe bra til natur-/jaktstilen vi skal kjøre her inne.

Vi har villmarka rett utenfor vinduene. :-)

Flinke HM har bygget en benk!

Først og fremst av praktiske årsaker, 
da den huser vannrør og avløpet til toalett en gang i framtida.
Den skal males, og kanskje kles med madrass.
Sannsynligvis setter vi et bord foran.
Etter hvert.

Rørene er bygd inn i en egen kasse,
så her blir det kanskje oppbevaring av tepper og puter.
Perfekt for sene filmkvelder.

Ønsker dere alle sammen
et riktig godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar