onsdag 28. mars 2012

Fargeglede!

Inspirert av den flotte bloggen til Hildemiho 
har jeg jaktet litt på farger i hjemmet.

I vinduet på spisestua står tre egenproduserte lerret,
som matcher overraskende bra med en løper vi fikk i julegave. Finfint!

På bordet holder jeg så vidt liv i 
en orkidé vi fikk av en overnattende trønder.

Sitron kjøpt inn til en helge-corona...
..og blomstene vi fikk av fineste nabofrøkna.

To bilder fra stua vår.

..som matcher gulvteppet fra IKEA.
Jeg digger dragen som eldstemann fikk 
i dåpsgave av gudforeldrene!

Dagens gladserie :)
Forøvrig kan jeg melde om at skyvedørsgarderoben er oppe!
Det er Fantastisk, jeg er superglad og vil gjerne vise bilder,
men det blir først etter at listinga er ferdig.
Det spøker litt for tid til slikt, for jeg okkuperer ledig tid 
med innbitt eksamenslesing og -skriving..
Ah, den deilige studentvåren!

5 kommentarer:

  1. Mye fine farger å spore :) Jeg klør etter å få litt mer farger i huset nå:)

    Skyvedørsgarderobe gjør underverk for ryddigheten :)

    SvarSlett
  2. Artig med farger! Begynner "innføre" endel farger i dette huset også for tiden.. :-) Nå er det jo gult som står for døren....så får vi se etterhvert hva tiden bringer! ha en kjempe fin kveld! :-)

    SvarSlett
  3. Det gikk overraskende lett og lage baguettene, og inneholder bare ting du har på kjøkkenet fra føra. Pluss gjær, jeg pleier og ha tørrgjær liggende:)
    Flink du er til å male, herlig!
    Klemmer, Fruen i Nord:)

    SvarSlett
  4. Takker og bukker, det er moro å få utløp for litt kreativitet.. :)

    SvarSlett
  5. Fine farger, og så kjekt med noe egenprodusert; )
    Vi har nok ikke helt samme syn på at det går fort, for vi bor jo bare 300 m unna huset-så det blir stort sett daglige turer ut: )
    Men det går nå stadig på fram: )
    Klem Iris

    SvarSlett