tirsdag 5. juni 2012

Nye bilder fra uteområdet

Har vært ute og knipset litt bilder til ære for nye lesere:

I fjor ble det gjort en durabelig innsats utenfor huset,
blant annet ble dette arealet tryllet frem, og plen ble sådd.
Her ser dere at den vokser seg riktig så fin. 

Å sitte på berget gir meg en avslappende følelse av å komme hjem. Jeg har planer om noe benkesystem som glir inn i terrenget, vi får se hva kreativiteten ender opp med. Merker meg at berget ser veldig lite ut på bildene, det får jeg ha i bakhodet neste gang jeg tar bilder. Hingstene går i gjerdet ovenfor, og er for tredje sommer på rad ansatt til å tråkke ned brennesle. 

Tatt fra berget ned mot det hvite huset vårt.

I år skal taket på hovedhuset mest sannsynlig byttes i decra,
det samme taket som er på tilbygget.

Her står jeg oppe i skråninga hvor
det skal lages trapp fra hus opp til plen.
Dere ser ned på området som ble sprengt ut i fjor, 
som etter hvert skal huse garasjen vår. 

Her har jeg flyttet meg ned til inngangspartiet.
Steinpartiet er den kanten som kom etter sprenginga, 
og så ser dere hingstegjerdet som går fra
oppi skogen og ned til steinkanten.

Her ser dere den fantastiske utsikten 
vi har ned mot havet!

Landliv slår byliv når som helst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar