torsdag 25. oktober 2012

Skohylla er tatt i bruk

Nå er det vel ei ukes tid vi har brukt det nye skohyllesystemet, og jeg ER så fornøyd!  Det kan Anbefales å bygge egen reol for de som har liten gang, og mange par sko. Jeg har vært alene med ungene siden HM er på jakt, men til tross for redusert bemanning har vi aldri hatt det så ryddig der over så lang tid. Rotet som ikke lenger forplanter seg til gangen og deretter stua, har jeg ikke savnet et sekund.

Karusellknagger er kommet opp.

Ikke så vakre kanskje, men O`så praktiske. Når vi finner knaggrekken vi jeg ønsker oss meg, skal dette monteres opp innenfor.

Stelleveska står klar til utfart i perfekt høyde for å unngå at han på snart to kan drefse alt utover før vi har forankret ham trygt fast i bilstolen.

Støvlettene mine har fått plass på gulvet.

Det viste seg at det høyeste svarte paret mitt
er høyere enn 50 cm..
..men de er heldigvis bøyelige :)


Krakken som barnas oldefar har lagd har også fått plass under hyllesystemet. Når jeg får ånden over meg skal den beises i samme farge som reolen. Den er genial for gravide å sitte på når to utålmodige unger skal kles på, og den er genial å sette de respektive ungene på
når vi skal inn og alt yttertøyet skal av.

Barnehagesekken har for øyeblikket 
fått selskap av vinterlua mi.

To av ti-tolv strå som Arvingen kom inn med har fått foreløpig audiens på hylla. 

Vel. Ja. Noe sånt.

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Digger virkelig denna skohylla altså! Spesielt at du har plass til dine sko også;)
    Vi har også gravid-sitteplass i gangen;) Hehe..

    Pølseoppskrift ja.. Oi...!
    Jeg må være så ærlig at jeg ikke har deltatt i pølselaging. For 2 år siden var jeg rimelig høygravid (termin 1.okt, født 14.10), og i år var lillesøstra mi assistent!
    Mengdene her er jeg veldig usikker på altså. Men 3 kenwoodboller med farse er det nok.
    1 del elgkjøtt
    1 del spekk (syns jeg hørte 20%)(Salt spekk går fint)
    1 kg bacon
    melk til speeing
    krydder (det man har for hånden)
    tarm får/bestiller du i kjøttdisken på en velassortert matbutikk.
    Sjekk denne linken: http://www.kammeret.no/portal/oppskrifter/109-korleis-lage-gode-polser
    Den liknet veldig på vårt kjøkken
    .
    Husbonden har hengt noen pølser på loftet i garasjen, mens resten har han fryst i passende middagsporsjoner. Fryses rå/utilberedt, og kokes den dagen vi har dette til middag.
    PS: Loftspølsene har en litt annen fremgangsmåte enn frysepølsene.

    Som du skjønner er det ikke jeg som er kokken i huset;) Hehe..
    Jeg er ikke så glad i viltsmak på kjøttet, men disse elgpølsene syns jeg er veldig gode:)

    Om du ønsker en enda mer detaljert beskrivelse, kan jeg høre med husbonden, og heller sende deg en mail vettu:)

    Klemklem:)

    SvarSlett