mandag 14. januar 2013

Framtidige prosjekter

Jeg bygger rede.
Så til de grader.
Vanligvis elsker jeg 
å planlegge og organisere,
men nå er det nærmest manisk.
Det er i alle fall ordet enkelte i husholdningen
har valgt å bruke om sin fru.
Takk, kjære.

Det har blant annet resultert i en lang liste
over framtidige oppussings-/ og interiørprosjekter
jeg ønsker å få gjennomført om ikke så alt for lenge.
Vi bruker det meste av tid og penger på renovering,
-sånn må det bare være akkurat nå-
men jeg har blant annet planer for litt pimping
av både yttergang, bad og barnerom.

Det har gjort at jeg titter litt innom
ulike blogger og nettbutikker.
Hva syns dere f.eks om denne stilige kista?


Den er å finne inne hos Sofies Villa.
Litt for dyr for oss,
men kanskje jeg kan finne noe
lignende fra et gammelt loft eller låve?

6 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen! Ser ut som guttene har fått en flott soverom litt lengre ned! Og lykke til med 3.mann:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Kul kiste!
    :-)Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  3. Det er rart hvordan det instinktet kommer snikende, når terminen nærmer seg!
    Kjempegøy da!
    Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg, alltid glad for det! :)
    Dere er jo så flinke til å få gjort mye, og det er jo stadig du viser flotte bilder av ting dere er ferdige med. Den gangen f eks, herlig, og så mye god plass! :)
    Lykke til siste uka, det blir så spennende med oppdateringer fra deg framover. :)
    Klem fra Lillian.

    SvarSlett
  4. Fin kiste! Den blir sikker fin i ditt rede ;)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.

    Anita

    SvarSlett
  5. Nydelig kiste! Mannen blir gal av redebyggingen min. Nå er den tid forbi hos oss, men prosjektene har vi alikevel.

    Klem fra Karen

    SvarSlett
  6. Så utrulig nydelig kiste:)den var veldig fine:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett