lørdag 16. februar 2013

Loftstua - før og etter

Vi nyter barseltiden og koser oss med de små,
og blogging står ikke så høyt på prioriteringslista akkurat nå.

(Ehm. Nå har jeg tatt meg litt kunstneriske friheter.
Sannheten er at samtlige har vært mer eller mindre syke 
siden minien kom til verden, og jeg rømmer mer enn gjerne
til Blogglandia når kvelden har kommet
og HM sitter med minstemann i fanget).. ;-)

Jeg har uansett ryddet litt i bildene mine,
og her kommer et aldri så lite innlegg om loftstua.

Før.

Underveis.

Etter.

Innredet.

Jeg er så glad i dette rommet,
som fungerer både som gjesteovernatting,
lekerom for ungene på dagtid, 
og koselig krok å sitte med gjester i på kvelden.

Når en står midt oppi renovering
og en fokuserer på alt som skal gjøres,
er det godt å bli minnet på at mye har skjedd..
:)

Ønsker dere alle ei riktig god helg!

5 kommentarer:

  1. Hei og først av alt, Gratulerer med den lille. Det er så stort å være velsignet med barn. Min mann og jeg har fem barn. Voksne alle sammen og noen av de har gitt oss barnebarn. Velsignelse alle sammen. :) Så fin loftstuen deres ble. Her må det være godt å sette seg ned for kos. God helg videre. Klemmer Merethe pst...tusen takk for koselig hilsen. :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! :) og så fint det ble :) håper på å få overtalt mannen til å lage soverom, bad og walk - in på loftet, men det er dette med takhøyden.. :p er 2m nå, men må etterisoleres i både tak og gulv. Men, vi fråsegna ;) ble kjempeflott hos dere:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer sååå mye med lillebror :)
    Utrolig hvilken forskjell det ble på loftsstua, kjempe fint ble det :) Gøy å se forandringene altså :)
    Ha en fin dag :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Wow, så utrolig fint det ble!! Likte så godt vinduene!!! Gratulere hjerteligst med tredje ungen, så koselig!! Og du, sprinkelsenga var ikke då verst, våknet med tre strek over kinnet etter tre sprinkler:) ha en fin fredag, nyter sofaen nå;) mvh Marianne

    SvarSlett
  5. Tusen hjertelig for koselige kommentarer, og nå følger jeg også deg;)

    Steike flott stue, kjekt å kunne sånt:))

    Fin lørdag til deg:))
    Charlotte

    SvarSlett