fredag 1. februar 2013

Vi har blitt trebarnsforeldre!!!

Endelig!
Natt til tirsdag kom det siste
tilskuddet til vårt nydelige trekløver,
en helskjønn "lillebror"
som veide 4720g, var 55cm lang
og naturligvis helt perfekt.


Vi var på sykehuset kl. 4,
to timer senere var han ute,
og seks timer etter fødsel dro vi hjem
til to superstolte storebrødre.
Vi føler at vi har trukket tre vinnerlodd her i livet,
og er veldig takknemlige for å ha sånt hell.
Det har vært noen døgn nå med litt lite søvn,
mammaen er sliten etter bragden,
men vi koser oss veldig med å ha blitt
flere medlemmer i husholdningen,
og blir stadig rørt til tårer over
omsorgen til brødrene.

Pappaen er også svært stolt over sine tre, nydelige gullpoteter, og har allerede meddelt at Nordlands stafettlag i NM på ski 2030 er klart..!

I skrivende stund ligger den lille i fanget mitt og sover, og jeg føler meg så utrolig heldig. Det skal bli spennende å følge de tre guttene våre, skigåere eller ikke.


Flotte blå blomster til den vakre, lille prinsen vår. 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med minste gutten! Kos dere masse med den lille lillebroren:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer såååå mye!! Nyt tiden. Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med så mye!!! :)
    Jeg har tenkt på deg i det siste, men det siste man ønsker de siste dagene er mas..... :)
    Så smurte meg med tålmodighet, og dette var en kjempekoselig overraskelse på lørdagsmorran!!! :)
    En helt utrolig fødselsopplevelse, dere sløste ikke med tida for å si det slik!! :)
    Jeg gleder meg til å følge med videre, og livet med lillebror. :)
    Stor klem fra Lillian!

    SvarSlett