mandag 25. mars 2013

DIY - krukke blir ny

Kamo-krukke
Det har vært litt stille her i det siste, det beklager jeg. Kanskje ikke så rart siden vi nylig har økt medlemskapet i familien vår, men det står likevel ikke helt stille på prosjektfronten heller. Jeg fant solbrillene mine i ei hvit (nedstøvet) krukke, og syns den fortjente å freshes litt opp.

Mannen ble mildt sagt imponert rystet av påfunnet mitt..

Ei helt vanlig, hvit krukke.

Ingen ting spesielt med den.
Helt grei å se på, javisst,
men en smule kjedelig.

Ikke nå lenger!

Sort-hvitt passer supert
inne på badet vårt.

Jeg har tapet rundt i overkant, og syns det ble riktig så stilig.

Kanskje med litt grønt?

Bare for å vise hvor den står.. :)

Nå lurer dere kanskje på
hvor jeg har fått tak i den
utrolig kule tapen?
Er det washi-tape?
Bestilt fra en fancy interiørbutikk?
Hay, House Doctor??

Ehm, nei.

Det er kamo-tapen som mannen har brukt for å kamuflere geværet…. Helt sant! Derfor ble han rystet da han så hva hans kjære hadde brukt restene til. Rullen er kjøpt på e-bay, men kan nok fås i butikker hvor de selger jaktutstyr. Den er genial å bruke, men kleber seg bare til  seg selv og er dermed ikke egnet f.eks til vegg.

Det fine er at jeg kan enkelt flytte tape-ramsen til midten av krukka, eller ned om jeg vil, siden den ikke er tapet til selve krukka, men bare seg selv. En tager hva en haver! Eventuelt, en stjeler når en må.

Ønsker dere alle ei fin påske! 

12 kommentarer:

  1. Kreativt :-)

    Er det "håret" til playstation jeg ser oppi der?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahahaha, jeg ler så tårene triller...! Men ja, du har helt rett! Plastblomsten, som var forvist til ps3'en siden ungene bare rev den av bordet, har plutselig fått en ny vår! ;)

      Slett
  2. Hihi så kreativ du er,blei jo kjempestilig:)
    Ønsker deg ei kjempefine påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så genialt:-):-) skal si du var oppfinnsom der;-)
    Likte krukka kjempegodt etter din oppussing:-)
    Ønsker deg en flott dag:-)
    Stor klem fra Linn

    SvarSlett
  4. Det var såå kreativt og kult :-)
    Ha en fin dag, klem Anita

    SvarSlett
  5. Hei :) fant bloggen din via en kommentar du hadde lagt igjen hos " i vinduskarmen" :) ofte slik jeg finner nye blogger. Har sittet her og kikket på din - og den er knallfin <3 Mange flotte tips - og jeg blir inspirert. Liker sånt :) denne krukka ble knall :) takk for tips. ønsker deg en flott påske :) kommer tilbake og titter mer på bloggen din senere :) klem

    SvarSlett
  6. Kamuflasje-krukke med andre ord =)) Gøy at msan kan gjøre endringer med enkle grep. Passer en travel småbarnsmamma godt tenker jeg!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle de fine kommentarene,- den er herved døpt Kamuflasjekrukka ;)

    SvarSlett
  8. Kreativt og veldig orginalt med kamutape :)
    Fin ble den også!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Takk for koselig kommentar inne på bloggen min! :) Så utrolig gøy når nye titter innom!!:)
    Må si jeg blir helt imponert over 3 gutter på 3 år!! selv har jeg fått 2 gutter på 2 år og synes det er travelt nok! :p gleder meg til å lese inne på mamma bloggen så der må jeg selvfølgelig bli følger jeg også!
    Klem ennå litt lengre nordfra! :)

    Har du foresten sjekket min giveaway? :)
    http://aflekthome.blogspot.no/2013/03/konkurranse.html

    SvarSlett
  10. Haha, så genialt. Mamma tok feil en gan i tiden og prøvde å lime ei skuffe med våpenolje, det fungerte noen dager siden det var tre og ikke spon. Neste gang limte hun med trelim. Krukka ble fin :)

    SvarSlett
  11. beskjedent lissom.... detta var knall fint og kreativt :)

    takk for bidrag :)

    klems Diana.

    SvarSlett