fredag 1. mars 2013

Kjellernedgangen

Bilder fra kjellernedgangen! 
Bordkledningen er malt, der er tak og nedløp,
samt ei midlertidig dør.

Husker dere den spede begynnelsen?

Flinke HM!

Som sagt midlertidig dør,
men det ble så kjekt!

Tatt fra vinduet på spisestua,
vi klager ikke på utsikten akkurat.

Tett og fint!

Det hører med til historien at han satt ute til langt på kveld
og festet dette taket (jeg skvatt da jeg så flammer utpå der!),
og ble akkurat ferdig før det kom en skikkelig regnskur.
Han var gjennomvåt før han hadde fått berget inn alt verktøyet,
men så fornøyd med at taket var tett før han måtte gi seg.

Det tegner seg - og det er gøy!

2 kommentarer:

  1. Hei!:-) så koselig du kikket innom hos meg!:-)men har jeg lyd på bloggen min???! Det er isåfall ikke noe jeg kjenner til??
    Men nå fant jo jeg også enda en koselig blogg:-) håper du får enflott helg! :-) gode klemmer:-)

    SvarSlett
  2. Hei:-) så hærlig utsikt du har fra stuevinduet ditt:-)
    Setter stor pris på at du fant veien inn til meg, gjorde jo slik at jeg fant deg det;-)
    Legger deg inn på bloggrullen min slik at jeg kan følge deg videre:-)
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg:-) klem fra Linn:-)

    SvarSlett