søndag 3. mars 2013

Overraskelse på gutterommet

De eldste guttene mine er borte i helga, og når de kommer hjem i dag er det til en aldri så liten overraskelse inne på soverommet. Veggen de ligger og kikker på fra sengene sine, er pyntet med flotte vimpler.

Før. Gaanske kjedelig. 

Etter. Myyye bedre!


Lynet McQueen-figurene er de O`store heltene for tiden, 
så dette regner jeg med de blir glade for å se..
:)

Håper dere alle har hatt ei fin helg, takk for hyggelige kommentarer og hjertelig velkommen til nye følgere!

11 kommentarer:

  1. Oi så stilig det ble!:-) flink du er:-) og hehe..kjenner meg igjen i den litt vanskelige navigeringen:-) vert der:-) håper du får en flott søndag:-)

    SvarSlett
  2. Så fint det ble! Kjempstilig vimpel, veldig dekorativ! Har du sydd den selv? Jeg har aldri sydd vimpelrekker, men kjøpt noen på epla.no som var veldig fine! Tenker guttene blir fornøyde når de kommer hjem:-)
    Legger meg som følger og kommer innom igjen! Velkommen innom min blogg:-)
    Fin søndag til deg!
    Siri

    SvarSlett
  3. Tenker det blir fint å komme hjem til en slik overraskelse! Stilig, og sikkert velig populært at Lynet-figurene er med også:)

    Håper helga har vært fin,
    og tusen takk for kommentaren du la igjen hos meg på innelgget om sjelden dag - jeg setter stor pris på den:)
    Slår lag med deg videre,
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin vimpelrekke, Lynet er poppis her hos oss også :-)
    Likte så godt loftstua deres, så kjekt med en slik ekstra stue!

    God ny uke til deg!

    SvarSlett
  5. Så artig for guttene å komme hjem til nytt rom da:) De vimplene er fiiiine:) Har også vært inne og lagt meg til som følger av den andre bloggen din, deilig middag idag altså:) Blir spennende å følge deg videre og velkommen som følger inne hos meg:)
    Ha ei herlig uke med de 4 guttene dine:)
    Trine:)

    SvarSlett
  6. Sååå søt og fin vimpel, den hadde slått an her i huset også ;)
    Ha en flott ny uke :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Heisan!
    Tusen takk for hilsen som føte meg hit til deg!
    Så koselig overraskelse på barnerommet! Tippet det falt i smak. Jeg sydde vimpler til den store gullmedalje for noen år siden. Det skaper jo litt fest og sus i hverdagen!
    Fin ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  8. Kule vimpler! :-)
    Takk for koselig kommentar på bloggen min!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. Vimpler er så fint, kan pynte opp mange plasser:) Tenker det var noen fornøyde gutter ja!
    Og ja er veeeeldig fornøyd med hvor jeg har fått jobb;) Selv om Kid også er en kjekk butikk:)

    SvarSlett
  10. Så nydelig med vimplene der,eg er så glad i vimpler for det pynter sån opp og den du hadde hengt opp der passa jo veldig bra der,kan tenke meg guttene var fornøyde:)
    Ønsker deg ei fine helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  11. Så fint da:) Har ei sånn vimpelrekke som han Johan fikk av gudmora si, men æ har da enda ikke funne ut kor æ ska heng den. Treg? JA! Håpa det går bra med 3 tette i hus :)

    SvarSlett