søndag 5. mai 2013

Smykkekurv på badet

På badet har vi alltid behov for bare litt mer klesoppbevaring. Tre små unger krever sitt, og stelleplassen har en tendens til å alltid se rotete ut som følge av at brukte klær slenges opp og ligger klar til neste dag. Vel, den tiden er over. Jeg har gått til innkjøp av tre flotte kurver, og i tillegg har jeg pyntet dem aldri så lite..! :)

Tre kurver fra Åhléns, 149,- stk. 

Perfekt størrelse til å stappe klær nedi..
..men kanskje litt kjedelige,
så fruen i huset har pyntet dem! 


 





Jeg har brettet klærne til ære for dere, kjære lesere..
:)

Ble da ikke så verst, eller?
Noen av de mange øredobbene jeg aldri lenger får brukt uansett, har fått tribuneplass til morgentrøtte mennesker. Syns det ble riktig jentete og fint, en bra motvekt til gutteklubben min. En kan bruke alt mulig, bare fantasien setter grenser. Den svarte kurven pyntet jeg med solbriller, men de bildene klarer jeg visst ikke å lete fram så da får dere heller bare bruke fantasien der også.. ;)

Håper helga har vært strålende!

Og om du gjetter at de øredobbene ble så fristende for små gutter at de ble fjernet allerede fire, lange dager etter oppheng, vel, ja, da gjetter du helt rett! Men fint var det for mor, så lenge det varte. 

4 kommentarer:

  1. Korger får ein aldri nok av,er så lett å få orden og så ser det pent ut og ikkje minst,fint med litt pynt utpå og!
    Fine søndagskveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de fungerer i alle fall supert her hos oss, lettvindt og funksjonelt - sånn vi liker det aller best :)

      Slett
  2. Sier som Lillian - får aldri nok korger, spesielt på badet er det greit å gjemme bort alle småtingene som man bare "må ha";) Og min familie har jo blitt mindre men vi trenger fortsatt like mye oppbevaring, nekter å innrømme at det er mest mitt "dill" som tar plass;D

    Fin kveld og god ny uke til deg
    klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg kjenner meg igjen - for øyeblikket har vi en stol på badet, og 90 % av det som henger og slenger der er mitt... :)

      Slett