fredag 11. oktober 2013

Alternativ fruktskål

Familien har vært i jaktmodus nå en stund, 
og vi har kost oss på Hamarøya med
flott natur og fantastiske opplevelser

En kveld satt vi i stua hos svigerfar,
og plutselig kom Steffen ramlende inn døra.
Han hadde med seg denne herligheten,
et fallgevir han hadde funnet på fjellet.
Han lurte rett og slett på om
dette var noe jeg kunne se meg mon i.
Snill fyr, eller hva?

Nydelige linjer!

Med veldig fin skålform
er den ypperlig til frukt!

Jeg er ei heldig dame, 
det er altså helt sikkert og visst.
Ønsker dere alle sammen
ei riktig god helg!

3 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelig skål,herlig❤️Ein stor glede å få ein slik fin gave!
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Kul fruktskål!! Det hadde jeg aldri kommet på ;)
    Gleder meg til å se mer fra deg!
    Ha en fin ny uke :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  3. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett