onsdag 15. juli 2015

Joda, det er liv på landet!

Hjelpes meg.

Det er over et år siden jeg sist oppdaterte denne bloggen....

Har ingen unnskyldning, men det har ikke manglet på skriving, kan en si. Inne på denne eventyrlige bloggen har jeg kost meg formidling av alt som ramler ned i hodet. Tanker, elggevir eller hundre unger..

Har jeg fortalt dere at vi har fått fire tette gutter nå? Vel, sistemann kom svømmende ut på badet vårt i fjor sommer, en drøm av en fødsel. Til tross for denne ungeflokken har vi gjort en del i huset siden sist. To soverom er ferdig oppusset, og det er jo litt deilig. Garasjen er utvidet med platt på oversida, og den har nylig fått trappe og rekkverk.


Det er ikke så lett å finne tid og rom til å være effektiv på hjemmebane, men vi har funnet en rytme og en (egentlig ikke-eksisterende) fremgangsplan vi er ganske fornøyde med. Vi gjør det vi gjør og så kan resten gjøres i morgen. Guttene kommer til å ha arbeidslyst fra 06:11 også da..! 

Men det blir bra!


Skritt for skritt, med store og små sko. Jeg kan ikke love noen hyppige oppdateringer her, men det er fortsatt liv i leiren ute på landet. Sjekk gjerne ut den "nye" bloggen, da!

1 kommentar:

  1. Skal si du har vært aktiv på bloggfronten! ;-)

    Leser gjerne om renovering og oppussing. Med ti år gammelt hus, så blir det ikke så mye av det her, men vi har allerede rukket å pusse opp to soverom... :-D

    SvarSlett